Относно сравняването на алфа 156 и пасат 4 си мисля че не са един клас автомобили в един клас е пасата е по голям той трябва да се сравнява с 166 и с А6 с Омега и прочие. 156 е в един клас е Вектра А4 Октавия и Бора и други такива. А за здравината просто нямат разлики даже пасата е с по пикливо окачване. Цените на частите им са еднакви става въпрос за качествените части разбира се.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео
Collapse
X
-
За цените на частите съм доволен, купувам си консумативите от един магазин в Бургас в к.с Изгрев. Марио ми прави добри отстъпки. Вече сигурно 7-8 години пазаря от него.
Например за смяна на ремъците, всичките ролки, 4 л Селения Голд, филтри преди година ми излезе някъде около 270-280 лв
А за смяната им при едни майсторчета в Поморие ми излезе някъде към 80 лв. Всички мислят, че са им скъпи частите, аз съм доволен. А колко струва смяната на тези неща на например едно Ауди А4???
Още по скъпа им е поддръжката от Алфа 156, но нали е Ауди а кумшията има трябва и ние да не падаме по-долу. Пълни глупости. Послушай си сърцето - 156.Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа
Comment
-
Да не говорим пък за сравнение между Алфа 166 и Пасат 4 или 5
Алфата 166 е пълен лукс, престиж - не може да се сравнява с една обикновена народна кола като Пасата
Е новите Пасати са наистина добри, но не забравяйте идва Алфа 169Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа
Comment
-
Колеги, май бъркаме терминологията при Пасатите. МОделът, който излиза през 97-ма е 5-ца, а този, който сега се произвежда- 6-ца. Поне аз така съм ги знаел.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
аз си мисля, че тоя форум е за Алфа ловери, а не за Пасат хейтъри. Да се пошегуваш 1-2 пъти разбирам, ма само за се плюе по VW малко почва да писва...
има НЕЩО в Алфа Ромео ... вярно е ...
но пък доста хора откриват същото нещо и в ауди а4 например. или гоуф 3-4-5-6.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео
Първоначално публикувано от koolioПървоначално публикувано от petkoПървоначално публикувано от nickalasКак мислите хора, защо в БГ не е уважавана тази марка? Защо например в Германия сащата Алфа е на същите пари но във ЕВРО? Българина знае само Голф, Астра, Ауди А4 и така сами изкуствено им поддържат високи цени, а една Алфа 156 вече може да се намери и за около 6000 лв. Това си е направо подигравка. Може ли да се сравнява Алфа 156 с Голф 3 - пълен абсурд. Има Голфове по 5500-6500 - и то са такива, защото българите са като кон с капаци.
1. Не я уважават, Защото няма име, а няма име понеже Алфа десетилетия наред, преди да Фалира пройЗвеждаше меко каЗано боклуци, вярно с хубав ДиЗайн, ама диЗайна кола не кара. Например АЛФА Арна е може би най големия от тях.
2.В Германия Алфа можеш да продадеш само и единствено на маняци или Италианци. Цените са от 1700 евро нагоре, така, че там са по евтини от БГ
3.В БГ с малко повече търсене има и За 5000 Алфа 156 и то читава
4.Голф 3 с Алфа 156 НЕ МОЖЕ да се сравнява, най малкото поради това, че Голфа е 8 години по стар модел. Виж Голф 4 може да се сравнява с Алфата, но не би трябвало понеже е един клас по малък автомобил. Алфата е в класа на Пасат след 1997 година, а там няма смисъл да се правят сравнения, освен на маса между Фенове и то на принципа ОТ ВИТОША ПО ВИСОКО НЕМА И ОТ ИСКАРУ ПО ДЛИБОКО ПА НЕМА
.
ама нали всеки си харесва своята си миризмъ. за мен алфа ромеото си е автомобил с характер. нещо което го няма при немците. всеки алфа ромео не може да кара. ако сърцето ти не бие в ритъм с това на предната решетка- купи си немецГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Правилно, хайде повече да не говорим за други марки, а да си бъбрим за любимата ни марка Алфа. Всеки има право на избор, само мен ме беше яд, че в БГ са доста подценявани италианските машини като цяло - Алфа, Фиат и Ланчия.
Цените им падат бързо, особено след като идват от Италия с автовози. Всяка сола си има минуси и плюсове - хуваво е плюсовете да са повече.
Аз със ръка на сърцето си казвам минусите на Алфа 156 - малко ниска и е трудна за тротоари, малко багажника да беше по-големичък. Иначе всичко друго е ОК - СТРАХОТНО.
Дори бих препоръчал моя вариант на Алфа с 2.0 мотор е за предпочитане пред 1.8. Имах преди 1.8, сега съм с 2.0 има голяма разлика, а и конзолата и волана ако са махагон то тогава става комбинация от спортен характер и благороден стил.
Успех на всички Алфисти и дай боже повече италианки по пътищата!!!Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа
Comment
-
Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео
Първоначално публикувано от fiore...не знам къде ще намериш читава 156 за 5000 лв- евро може..... :Колега , с 5000 евро можеш 2 Алфи 156 да купиш * в Германия* и дори по цвят да си ги подбереш. Преди да пишеш се информирай малко.
.
Comment
-
Първоначално публикувано от DanewRomeoНапоследък се напълни с алфи. Това мога да кажа. Поне в Пловдив е така. И селските пръчки, които асоциираме тук с голф сега се мятат масово на 156-ци или 145/6-ци. Факт.
но голф3 е все още господар на ситуацията
П.С.: забелязва се отлив от голф2 и сега само го карат хора които предимно си вършат работа с него не толкоз за гъзарията - разбира се те са убедени че е превъзходна кола (което си е горе долу така за парите си)
по едно време беше модерно да караш сивик със "страшен" надпис на задния джам - обобщението е че ако имаш мерак може да сринеш реномето на всяка колаHonda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
Голфа стана символ след 1989 - 1991 год.Нещо като Жигулите през комунизма (Всеки може да кара такава).И като марка се утвърди, хората си свикнаха, знаят си евтино , хубаво, по село с нея(по-височка е , вози меко по черни пътища , да не си помислите др.) и пр.
А кой каза че преди Фиат да купят Алфа Ромео, алфите са били боклуци - много греши.Израстнал съм с ретро модели Алфа и мога да кажа че алфите "класик" са зверове със задно предаване , които плашат с мощностите си и удивляват с дизайна и сглобката дори и до днес.
Боклуци , които са печелели пърово и второто Гран При на Формула 1.
Айде моля.Алфите са евтини , защото в БГ идват 80% боклуци, който са хвърлени от Италиянците , щото са на по 500-600 000 км.И тук идват на 71.000 - Реални.
Една читава алфа в Италия е около 3000,4000 Евро - от порядъка на 99-00 год.Ама е слънце от всякъде => в България Алфите са по-евтини от колкото в Италия, мм? Как става това?
А това за колите е , според мен, въпрос на вкус.Все едно да спорим за отбори,дрехи,водки и уискита.На кой квот му е кеф ве, нали затова е избора.
настояща - BMW 3er
ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005
Comment
-
Re: Здравейте фенове на любимата ми марка Алфа Ромео
Първоначално публикувано от petkoПървоначално публикувано от fiore...не знам къде ще намериш читава 156 за 5000 лв- евро може..... :Колега , с 5000 евро можеш 2 Алфи 156 да купиш * в Германия* и дори по цвят да си ги подбереш. Преди да пишеш се информирай малко.
.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Алфа за 5000 лв
Колега, пиши ме и мене в списъка за Алфите 156 за по 5000 лв.
И аз искам 1 или 2, дори и да е 1.6 мотор, няма проблем, взимам ги. Но да е читава, да не ми дадеш някоя смачкана да я ползвам за резервни части.
Това, че в Германия има Алфи 156-ци по 1500-2000 ЕВРО то не означава че са читави. Прочети добре всичко за колата, особено описанието на автомобила - ако знаеш немски разбира се и тогова ми говори за Алфи без пари. Една що годе читава Алфа 156 запачва от 3000 евро нагоре, да не говорим, че има и такива с цени по 5000 евро и то 1998 година.
Според мен реалната цена на една читава Алфа 156 1.8 - 2.0 1998-99 година е около 8000 лв
Така че ако намериш за 5000 лв дай ще взема 1-2Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа
Comment
-
в грешка сте за Пасата. Б3 (прасето) е от края на 80-те до 94та. 94 модела е почти ама носи името Б4. Б5 е от 97-ма. а тия дето карат пасат не им дреме дали им е меко на дупето или дигат 250 км/ч
Те знаят че алфата е по-комфортна спортна и красива, ама им трябва ергономичност и практичност такава каквато намират пасат ( не се отнася толко до марката, щото няма да си земат поло, защото им требва пасат)
Гаранция ти пишем
Простите хора в БГ имат способността да насерат всяка марка
споменахте вече сивика с лепенката, голфа с нз си кво си, бравото..
айде да се абстрахираме от това. гледайте колите не хората.
много селяци си купуват алфи също. Не си мислете че като карате алфи вие не сте прости или еди кви си. кой може да твърди нещо за тебе по колата ти ако не те познава.по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment
-
Re: Алфа за 5000 лв
Първоначално публикувано от nickalasСпоред мен реалната цена на една читава Алфа 156 1.8 - 2.0 1998-99 година е около 8000 лв
Нагледах се и на тия от 6000, и на тия от 7000, и на тия от 8000, и на тия от 9000. Един дол дренки са всичките в БГ. Никаква не е гаранцията, че като си купиш кола за 8000 лв., няма да е в същото състояние, като тая от 6000 лв.
Това с цените тук е такава заблуда, че ... И ще продължава, докато се определят от пълни олигофрени, на които само им дай да те преметнат с 3000-4000 минимум.
Днес гледах една 2.0 за 7600 лв. Продавачът идва и почва със стандартното - "Батка, колата е кукла, перфектна е отвсякъде". Викам чей да я пална да й чуя гласа. След тоновете инфо, които изчетох из форума, вече и на сън, като запаля 156, знам какво й е. Та като го почнах на тоя - вариатор за смяна, дебитомер за смяна, термостат за смяна, моторче за празен ход за смяна, съединител заминал, гуми за смяна, боядисване на предни и задни брони (и т.н.) ... и тоя - еми прав си, на диагностика ги показа некой от нещата и накрая вика ... за 6300 е твоя
Та като извод - зависи колко си информиран за колата и на базата на това с колко пари ще се преметнеш.
Comment
Comment